A de Brossa

Aquest any 2019, en concret el 19 de gener, es celebrarà el centenari del naixement del poeta Joan Brossa. Els motors ja es comencen a escalfar amb varis esdeveniments culturals, és el cas de la Cantània!

L’A és l’alfa, la porta de l’alfabet. Si agafes una A i la gires a l’inrevés, hi veus un cap de bou!

“La Blanca i la Bruna, dues noies de catorze anys, teixiran el fil argumental d’aquesta Cantània. Les dues entren d’amagat als arxius històrics d’una gran biblioteca nacional amb unes llanternes que duen a les mans i troben tot de llibres i objectes peculiars sobre els prestatges. La Blanca, qui té una mirada poètica, llegeix alguns dels textos dels llibres mentre la Bruna l’escolta incrèdula. De mica en mica, però, va entrant en la màgia, en la transformació de les lletres, en els jocs de paraules, en les construccions poètiques que llegeix la seva amiga fins a arribar a comprendre el món des d’un punt de vista més creatiu, més juganer, més brossià.”

Una gran aventura que comencem amb els alumnes de 4t i que estem ben segurs que serà mooolt emocionaaant!!!!

A continuació teniu el cartell de la cantata:

Coneixeu-ne més…