CONTACONTES A EDUCACIÓ INFANTIL

Ahir, els infants d’Educació Infantil, vam gaudir d’una visita molt especial. Va venir un noi del grup Vivim del Cuentu a explicar-nos un conte d’una manera molt divertida i original. 

Mentre narrava la història, ens va acompanyar amb un ukelele, que va fer que el conte fos encara més màgic i emocionant. 

A i3 ens va explicar el conte “A tota castanya”, a i4 “El kiwi pelut” i a i5 “La poma envejosa”. Contes il·lustrats pel Sebastià Serra.

Va ser una experiència molt enriquidora que ens va apropar al món dels contes, la música i la imaginació. Ens ho vam passar d’allò més bé!

Cliqueu AQUÍ per poder veure les fotos!

Desplaça cap amunt
Ves al contingut