Sortida amb els forestals

El dia 20 i 23 de maig els alumnes de 5è de l’escola hem realitzat una gimcana de temàtica mediambiental.

L’activitat consta d’una xerrada, a l’escola , on es dóna una visió general de les causes i els perills dels incendis forestals aprofitant per fer una introducció de la importància ecològica del bosc, dels aspectes més rellevants del clima mediterrani  i de les adaptacions de la vegetació mediterrània als incendis.  Posteriorment se surt caminant de l’escola fins a algun bosc  proper, on els i les alumnes fan la gimcana. La gimcana consta de 6 activitats: orientació, buscar rastres, un text,plantes , observació d’animals i cant d’ocells.