Soc diputat, soc diputada

El passat divendres 10 de maig els alumnes de 6è de l’escola La Muntanyeta de Bellvei vam anar al Parlament de Catalunya a realitzar el taller ; Soc diputat, soc diputada.

Aquest trimestre els alumnes de cicle superior hem treballat com s’organitza la política a  Catalunya. Hem realitzat un projecte a on hem hagut de posar-nos en la pell dels diputats/es; hem creat grups parlamentaris, propostes electorals, formar govern , triar president/a…

Només arribar a Barcelona, després d’un esmorzar a la velocitat de la llum, vam anar al Parc de la Ciutadella  on  vàrem fer un tomb per observar alguns dels seus monuments/zones característiques: el mamut, el castell dels tres dracs, l’hivernacle, les fonts, l’arc del triomf, etc.

Quan va ser l’hora vam accedir al Parlament per a participar en un taller anomenat “Sóc diputat, sóc diputada” prèviament treballat a la classe.

Va agradar molt, vàrem defensar molt bé les nostre propostes i segons l’Enric, guia del taller, ho vam fer súper bé.

Després vam poder entrar a l’hemicicle, cosa que veiem molt difícil de fer ja que estaven muntant tot l’escenari per a les eleccions del 12M.