Globalització d’àrees

El projecte de globalització és un projecte de treball que el nostre centre ha introduït a l’etapa d’educació primària a partir del curs 2017-2018. Consisteix en treballar de forma integrada l’aprenentatge de la llengua, el coneixement del medi i l’educació artística.

La Globalització és un enfocament pedagògic que permet als estudiants explorar, construir conceptes i relacions de manera significativa, en contextos que impliquen situacions problematitzades del món real i projectes que són rellevants per a l’alumnat.

OBJECTIUS:

• Treballar de manera integrada diferents aprenentatges (llengua, medi, matemàtiques, plàstica, música, …)

• Fomentar que l’infant sigui actiu en els aprenentatges.

• Promoure el treball en equip .

• Proporcionar experiències amb sentit que connectin amb la realitat i que puguin ser transferibles a altres contextos.

• Crear entorns d’aprenentatge i espais de descoberta en què es proporcionin maneres diverses de presentar i d’accedir a la informació .

• Proporcionar estratègies d’aprenentatge que s’adaptin al ritme de cadascú .

• Utilitzar materials i recursos diversos que estimulen la curiositat i la creativitat de l’alumnat.