Activitats musicals

L’escola du a terme un projecte de música a partir del qual es vol donar suport al desenvolupament integral de l’alumne.
Està relacionat curricularment, amb les matemàtiques, la llengua i la integració dels alumnes en la cultura del seu poble.
És per això que els alumnes col·laboren amb diferents entitats del poble oferint les seves interpretacions musicals i a la vegada recuperant tradicions com la cantada de Nicolaus.
L’ ESC Jacint Verdaguer de Pallejà ja forma part del Projecte ARA ART, promogut pel Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya: Projectes educatius basats en l’educació artística.

Formar part d’aquest projecte ha estat gràcies a la signatura d’un conveni per part de l’ Ajuntament de Pallejà i el Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.

Per altra banda, aclarir que aquest projecte, és un projecte amb el qual volem potenciar l’educació musical com a nucli de la formació integral dels alumnes, fer de l’art un dels eixos per al desenvolupament de les competències bàsiques de l’Educació Primària i estimulació primerenca dels alumnes d’ Educació Infantil i contribuir a l’enriquiment i desenvolupament dels alumnes en la seva globalitat.

Dóna la nota