VISITA MUSEU NACIONAL D’ART DE CATALUNYA 5È

Els alumnes de 5è comencen un nou projecte “La ciutat medieval”. En aquests moments s’inicien en l’estudi del bestiari en l’art romànic, un dels l’element més significatius de la iconografia medieval i que simbolitzava l’època d’una manera considerable. Es tracta d’un dels aspectes menys reconeguts hui en dia. A partir del segle XII, els pensadors medievals, descobriren la natura com un camí per obtindre el coneixement de totes les veritats i per aquesta raó, els animals es convertiren en un exemple per explicar el comportament humà.

Els alumnes, una vegada s’han convertit en experts de la matèria, han vist algunes pintures de bèsties en primera persona i han creat la seva pròpia bèstia de fang, quina sort tindre aquest museu per poder-les visitar.

Enllaç Fotos: