Última reunió dels/les representants de classe

El passat 29 de maig va tenir lloc l’última reunió de delegades i delegats.

La directora va fer entrega dels diplomes de delegades i delegats per agrair tota la feina feta al llarg d’aquest curs escolar.

L’última reunió és gairebé de les més importants perquè les delegades i delegats van procedir a escollir, a través d’una votació, del tema transversal de l’escola per al curs vinent. No ens van poder acompanyar aquell dia els representants de 6è perquè eren fora, i el seu vot va ser decisiu per desempatar les votacions.

Els temes més votats van ser la robòtica, la música i les tradicions populars. A l’endemà, amb els vots finals de 6è es va desfer el desempat en favor de: LES TRADICIONS POPULARS.

Per tant, ja podem anar preparant les màquines, que el curs vinent, aprendrem trets culturals d’arreu.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *