VISITA MUSICAL

Benvolgudes famílies,
Els nens i nenes de 3r hem rebut una visita molt especial amb sorpresa inclosa: el pare del Max ens ha vingut a fer una presentació amb la seva guitarra elèctrica.
Si voleu saber més coses d’aquesta visita entreu al blog musical de l’escola.
Us hi… Llegeix més»

NADAL

Ara que s’apropa el Nadal el Juanra s’omple d’il·lusió i hem viscut un reguitzell de sorpreses.
Després de molts dies esperant, per fi vam trobar el Tió, amagat sota les fulles al pati. Quina alegria!!! L’hem estat cuidant i alimentant cada dia, a veure quan voldrà… Llegeix més»

ESPAIS MATEMÀTICS AL CICLE SUPERIOR

Les classes de 5è i 6è, realitzem setmanalment una sessió d’espais matemàtics on treballem de manera manipulativa i competencial.
Els quatre grans blocs que treballem són:

• Mesura: l’hora, cintes mètriques, envasos, balances, l’euro, àrea, perímetre, nombres decimals, comparar i ordenar nombres, unitats de mesura, relacions entre unitats… Llegeix més»

CONCURS DE LECTURA EN VEU ALTA AL JUAN RAMÓN

El passat 11 de desembre a la tarda va tenir lloc, a la sala d’actes de l’escola, la tria dels representats de l’escola per al XV Certamen de Lectura en Veu Alta de Catalunya.

Per cicle mitjà van participar l’Anna González i la Mae Martí de… Llegeix més»

FELICITACIÓ DE NADAL 2018

Com cada final d’any us fem arribar la nostra felicitació de Nadal.  Aquest videoclip està dedicat a tota la comunitat educativa de l’escola Juan Ramón Jiménez.
De part de tots el mestres i alumnes:
BON NADAL I FELIÇ ANY 2019

EL JRJ AL CONSELL D’INFANTS

Els Consellers del JRJ al Consell d’Infants
El passat diumenge 2 de desembre, la Noa Jiménez de 5è A, l’Iker Arnosi de 6è B, la Candela Guerra de 6è A i, els nous representats d’aquest any, el Teo Bellido de 4t A i el Pau Jiménez… Llegeix més»

EL NOSTRE AMIC “EL SOL”

El dimarts 11 de desembre, els alumnes de 5è, vam anar a Can Santoi (Molins de Rei) a fer algunes activitats per tal d’experimentar amb l’energia solar i comprovar de quina manera la podem aprofitar.
Vam realitzar tallers:

• Taller fotovoltaic.
  • Taller d’escalfar aigua.
  • Taller de cuina solar:

Vam treballar en grup,… Llegeix més»

TALLERS CICLE SUPERIOR “TECNOLOGIA I VIDEOJOCS”

Aquest curs l’eix transversal de la nostra escola, escollit per l’alumnat, és la “Tecnologia i els videojocs”.
El passat dimarts 4 de desembre els alumnes de cicle superior vam realitzar uns tallers relacionats amb aquest tema. Vam poder gaudir de diferents activitats, des de qüestionaris realitzats… Llegeix més»

NOUS MEMBRES DEL CONSELL ESCOLAR (AMPA)

Em primer lloc agrair als pares i mares que han participat en tot el procés d’aquestes eleccions: candidats, membres de la mesa electoral i votants.
Em complau comunicar-vos que un cop fet l’escrutini de les votacions, les dues candidates més votades que formaran part del nou… Llegeix més»

PRÀCTICA AL LABORATORI 6è

Generalment creiem que és molt fàcil trencar un ou de gallina, oi? Però… ja has intentat estrènyer-ho en la vertical? Ell és molt més resistent del que solem pensar. Descobreix les explicacions físiques, que hem treballat al laboratori, dels motius pels quals l’ou no es… Llegeix més»

RECOLLIDA DELS CLAKIS

Hola a tothom! Aquesta és l’estadística dels clakis que vàrem recollir a l’escola el passat 29 de novembre.

Ens veiem el 20 de desembre! No us oblideu de fer la vostra aportació.

LA CASTANYADA A INFANTIL

El passat dimecres 31 d’octubre vam celebrar a l’escola la festa de la Castanyada! Ens ho vam passar d’allò més bé ballant i cantant amb la Maria Castanyera, que ens va venir a visitar. També vam aprofitar per gaudir d’un tastet boníssim de fruits de… Llegeix més»

RENOVACIÓ CONSELL ESCOLAR

S’ha iniciat el procés electoral per a la renovació dels representants al Consell Escolar del nostre centre. En aquestes eleccions, cal renovar dos dels quatre membres del sector de mares i pares.
Els professionals dels centres i les famílies compartim un objectiu: l’èxit social i personal dels fills. Les… Llegeix més»

LOTERIA NADAL

Ja arriba el Nadal i amb les festes arriba la loteria del Juanra. Fins el 10 de desembre teniu temps per comprar les paperetes a l’escola.
Molta sort a tothom!!!

CONVIVÈNCIA STAFF

El 7 de novembre les delegades i delegats de l’escola han fet la reunió mensual i, en aquesta ocasió, tocava votar el logo que ha de representar el “Convivència Staff”.
Aquest any a la Programació Anual de Centre tenim previst millorar la convivència tot disminuint els… Llegeix més»

TALLER DE LABORATORI A 2n

Els de 2n,  durant la primera activitat del nostre taller, hem vivenciat la interacció entre l’aigua i l’aire.
Ens hem quedat bocabadats veient que la carta es quedava enganxada al got i no deixava caure l’aigua. Això passa degut a que la força que fa l’aire empenyent… Llegeix més»