P4 A CAN FUSTERET

El passat divendres 24 de maig, els nens i nenes de P4 vam anar tots junts a Can Fusteret (a l’Ametlla del Vallès) a descobrir el món del vidre. Vam poder fer una activitat molt artística. En una base petita de vidre vam enganxar bocins de vidre de coloraines,… Llegeix més»

SORTIDA AL CLUB NÀUTIC DE SITGES

Com cada curs els alumnes de cinquè de l’escola Juan Ramón Jiménez han anat, a gaudir de l’arribada de l’estiu, al Club Nàutic de Sitges.
En aquesta sortida es realitzen activitats tan divertides com: padel surf, caiac i vela.
Ha estat un dia genial i molt resfrescant.
Aquí… Llegeix més»

P-3 AL MUSEU BLAU

La darrera setmana els infants de P-3 van anar a visitar el Museu Blau de Barcelona. Tot i totes estaven molt il·lusionats. Al Museu van poder fer petits i grans descobriments, van gaudir d’allò més tocant, olorant, mirant i compartint estones de joc i aprenentatges.… Llegeix més»

POLSERES IDENTIFICATIVES

A partir d’ara, quan l’alumnat surti del centre, ja no haurà de  portar cartellets penjats al coll amb nom i telèfon  o polseres no reutilitzables que s’han de destruir a l’arribar.
Mitjançant un pare d’infantil  que pertany a Protecció Civil, ens han fet arribar polseres identificatives… Llegeix més»

L’ÚLTIMA… REUNIÓ!!!

El passat divendres 17 de maig va tenir lloc l’última reunió de delegats i delegades del curs. No per ser l’última reunió va ser la menys important, ans al contrari. En aquesta reunió els representants van votar quin seria el tema transversal pel curs vinent.
Cada… Llegeix més»

DINEM PLEGATS

Com ja ve sent habitual, i per gentilesa de l’empresa que s’encarrega del menjador “Agora Catering S.L.” contractada a través de l’AMPA de l’escola, ha convidat a dinar a les famílies de l’alumnat que fan ús d’aquest servei de forma contínua.
Durant tot el mes de… Llegeix més»

XI CONCURS DE RECEPTES SALUDABLES

Aquest any els i les alumnes de la nostra escola han tornat a participar al Concurs de receptes saludables que organitza l’ajuntament de Martorell.
El jurat del concurs ha decidit que la nostra alumna Amina Lahmidi (5èA), amb la seva recepta “Bricks de verdures”, ha estat… Llegeix més»

Música i tecnologia

A la Biblioteca de l’escola, es va presentar a partir del tercer trimestre, un racó musical que exposa l’evolució en els aparells que l’ésser humà ha fet servir per escoltar música.
Un espai que podrà visitar lliurement  tot l’alumnat de Primària.

CAMPANYA SOLIDÀRIA

Durant els dies 8, 9, 10, 11 i 23 d’abril hem engegat la campanya solidària d’enguany. Aquest any, ens hem adherit a la campanya de “Save the children, punts de llibre per la solidaritat”. L’alumnat ha decorat punts de llibre i els ha venut a… Llegeix més»

CERTAMEN LECTURA EN VEU ALTA

El passat dimecres 3 d’abril van tenir lloc les Quarts de final del  XV Certamen Nacional infantil i juvenil de lectura en veu alta al Centre Cultural de Martorell. Com ja fa uns anys, la nostra escola hi  va participar amb l’alumna de 4tA, Mae Martí Saenz… Llegeix més»

PRESENTACIÓ PATI 14

El passat divendres 29 de març vam posar en marxa el PATI 14, un projecte impulsat per la fundació Cruyff.
Fa alguns dies, la fundació ens va pintar al pati quatre dissenys de jocs. L’alumnat ha après a jugar a les classes d’educació física i ara… Llegeix més»

TALLERS DE LABORATORI A 1r

Els de 1r no ens cansem mai de fer noves activitats al taller d’experimentació. El nou repte va ser construir un molinet de vent. Un invent tecnològic que ens permet conèixer la intensitat amb la qual bufa el vent.

ENS VISITA LA BATERIA

Els nens i nenes de 2n van rebre la visita d’un instrument amb molt de ritme: la bateria!
S’ho van passar genial escoltant, cantant i fins i tot ballant algunes de les melodies que es van tocar en directe.

PATI 14

El dia 29 es presentarà a l’escola el projecte “PATI 14 “.
Aquest projecte ve derivat d’un conveni entre l’Ajuntament de Martorell i la fundació Cruyff que s’ha implementat a totes les escoles de Martorell.
Es basa en que l’alumnat tria quatre dissenys de joc i la… Llegeix més»

5è CONGRÉS DE CIÈNCIA A L’ESCOLA

Al nostre municipi s’ha tornat a celebrar una nova edició del Congrés de Ciència a l’escola que promou el Centre de Recursos Pedagògics Baix Llobregat VII des de l’any 2014. Una activitat que potencia i dona a conèixer el treball que es realitza als centres… Llegeix més»

ANEM AL CIRC P4 I P5

La setmana passada els nens i nenes de P4 i P5 vam fer una visita al “Circ a les feixes” a la localitat de Copons.  Allà vam  poder convertir-nos per un dia en petits artistes de circ, maquillar-nos i vestir-nos com un pallasso, caminar per… Llegeix més»

ENS VISITEN ELS INSTRUMENTS DE VENT

Els nens i nenes de 4t estem estudiant els instruments de vent. Enguany hem rebut la visita de dos professors de l’Escola  Municipal de Música del nostre Municipi. Hem pogut gaudir d’un concert en directe i veure el clarinet i el saxòfon des de ben… Llegeix més»

TALLER DE LABORATORI A 1r

A 1r continuem amb els nostres tallers d’experimentació. Hem provocat l’erupció d’un volcà barrejant aigua acolorida amb una pastilla efervescent. Les bombolles que es produeixen quan la pastilla efervescent entra en contacte amb l’aigua llencen la “lava de color” cap amunt.