Sports webpages

L’alumnat de 5è ha creat la seva primera pàgina web!

Cada vegada que s’acaba una unitat de treball a l’àrea d’anglès del cicle superior, es realitza el que anomenem un “Project”. En aquesta ocasió, en finalitzar la unitat dels esports, l’alumnat ha creat una pàgina web de diferents activitats esportives. Es tracta d’una pàgina web col·laborativa perquè cadascú hi ha aportat una part.

L’alumnat ha treballat en parelles i ells mateixos es van encarregar de fer-se les fotografies, cercar la informació, crear els enllaços i escriure el text. Algunes setmanes de treball que han donat aquest fruit (podeu fer-hi un cop d’ull clicant damunt de cada imatge):

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *