Quadern de bitàcola

Benvolgudes famílies,

Segons la nova llei LOM-LOE, quan volem utilitzar l’avaluació en el seu vessant formatiu i no només qualificador, és a dir, com a estratègia per a la millora de l’aprenentatge, els instruments que fem servir han de permetre a l’alumne identificar què aprèn, però també com aprèn i com pot millorar.

En la mesura que sigui possible, volem promoure la participació dels mateixos alumnes i de les famílies en el recull dels aprenentatges fets i en els aspectes de millora.

És per això que des de primer a sisè hem posat en marxa el nostre “Quadern de bitàcola”. Benvinguts a questa aventura compartida!

Per què és diu Quadern de Bitàcola?
És un quadern que utilitzaven i utilitzen els mariners en les seves navegacions, on registraven els fets més importants dels seus viatges. Aquest quadern es guardava a la bitàcola, un armari de forma generalment cilíndrica o prismàtica a la coberta d’un vaixell al costat de la roda del timó, per a preservar-lo de les inclemències de la meteorologia. Com que l’aprenentatge és un viatge apassionant, els nostres navegants també anotaran allò que va passant.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *