Let’s go to the theatre

Durant el mes de febrer, tot l’alumnat de primària, ha anat assistint en diferents torns a veure 3 obres de teatre en anglès al centre recreatiu El Progrés de Martorell.

L’alumnat de 1r i 2n han gaudit de l’obra “The plastic mermaid”, els de 3r i 4t van riure molt amb “The treasure island”, i l’alumnat de 5è i 6è va aplaudir l’empoderament de la bella dorment a “Sleeping beauty, or not”.

Prèviament, durant les classes d’anglès vam estar treballant les cançons de les obres de teatre, els personatges i el vocabulari, per tal que tot l’alumnat pogués gaudir al màxim d’aquest esdeveniment.

They really had a greta time!

Podeu veure algunes fotografies aquí.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *