BIBLIOEQUIP

La biblioteca de l’escola continua amb la dinàmica: Les maletes viatgeres.

L’objectiu principal és fer de la lectura una activitat compartida entre nens, nenes, pares, mares, avis, àvies, germans, germanes… per tal que el nucli familiar llegeixi, parli, comenti i somiï.
Esperem que amb aquesta iniciativa anem consolidant l’hàbit lector dels nostres alumnes. Com sempre, tenim el convenciment de què aquest projecte necessita de la vostra col·laboració activa i engrescadora. Junts, escola i família endinsarem les criatures en l’aventura i el plaer de llegir.

Sabem que hi ha llibres apassionants, llibres que agraden i llibres que no agraden, voldríem que dins d’aquesta maleta en trobeu, sobretot, dels primers. I, esperem que aquestes lectures compartides us agradin i animin per continuar llegint en família.

El Biblioequip, un grup de nens i nenes de 4t, han estat els encarregats de repartir-les per totes les classes de Primària.