XVIII JORNADA D’INTERCANVI D’EXPERIÈNCIES PEDAGÒGIQUES

En iniciar el curs 2019-2020 la nostra escola ha participat en aquestes trobades per a mestres presentant una experiència que girava al voltant de l’eix “El pati, un espai de relació i aprenentatge”.

La ponència presentada per la directora, Àngels Saborit; la cap d’estudis, Montse Sansano, i el coordinador del cicle superior, Iban Porta duia per títol “Convivència Staff, o de com els mestres prenen el Sol al pati”.

S’ha utilitzat aquesta denominació per explicar com s’ha donat poder a l’alumnat perquè comenci a prendre partit en la resolució dels conflictes que sorgeixen durant l’hora d’esbarjo i millorar la convivència al centre. Un grup d’alumnes de 5è i 6è han esdevingut clau perquè el professorat el centre visqui un pati “en pau”.

Aquí podeu veure la presentació: