Última reunió de mares delegades de classe

Aquest és el segon curs que funcionen les reunions mensuals de mares delegades amb la direcció del centre.

La valoració de les dues parts és molt positiva. D’una banda les delegades expressen inquietuds i dubtes que tenen les famílies sobre temes escolars. D’altra banda l’escola informa sobre l’organització del centre i la normativa, a la vegada que serveix de vincle amb altres serveis i entitats com l’AFA, menjador o extraescolars.

A banda d’això, també es reflexiona sobre temes de criança com l’autonomia dels infants, les pantalles, la permisivitat, etc i com encarar temes d’aprenentatge comuns com la lectura, la llengua oral, les feines a casa…

Sens dubte aquesta entesa entre l’escola i les famílies afavoreix l’objectiu comú que tenim que és el benestar i desenvolupament dels nens i nenes del centre.

Moltes gràcies mares per la dedicació que heu tingut!!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *