Semifinal del XX certàmen de lectura en veu alta

A l’Auditori Joan Cererols de Martorell s’ha celebrat la Semifinal 3 del XX Certamen Lectura en Veu Alta. Ha estat organitzat pels Serveis Educatius de Martorell i el Departament d’Educació.

Com cada any, l’escola ha participat a la categoria Grumets vermells (cicle mitjà) i a la categoria Grumets verds (cicle superior).

A la selecció que es va fer a l’escola, van quedar finalistes l’Oscar Ricaza de 4C i la Sofía González de 6A. Van guanyar el Darío García de 4A i l’Ona Morera de 6A.

A la semifinal que ha tingut lloc al Centre Cultural han llegit el Darío i l’Ona juntament amb els representants de la resta d’escoles participants. El nivell era molt alt però ho han fet d’allò més bé.  Són molt valents de poder llegir amb fluïdesa i seguretat  davant de tanta gent. Moltes gràcies per haver representat a l’escola de manera excel·lent!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *