RENOVACIÓ CONSELL ESCOLAR

S’ha iniciat el procés electoral per a la renovació dels representants al Consell Escolar del nostre centre. En aquestes eleccions, cal renovar dos dels quatre membres del sector de mares i pares.
Els professionals dels centres i les famílies compartim un objectiu: l’èxit social i personal dels fills. Les decisions que es prenen al consell escolar són claus per al funcionament i la millora del centre i, per tant, també per a l’èxit educatiu de tots els alumnes.
Com a pares, mares, tutors o tutores legals dels alumnes matriculats en el centre, formeu part del cens electoral del sector mares i pares. Això vol dir que tots i totes us podeu presentar com a candidats i podeu votar.
Per una banda, us animem a presentar-vos com a candidats i participar activament en les decisions que es prenen al centre. D’altra banda, us animem a participar amb el vostre vot el dia de les eleccions per donar suport al candidat amb el qual delegueu la vostra veu i la vostra representació.

Clicant als següents enllaços podeu veure el calendari del procés electoral en el nostre centre i la informació que el Departament ha preparat per a les famílies

CALENDARI

INFORMACIÓ DEPARTAMENT

Igualment us posem un enllaç per accedir a la web “Junts X l’educació “ de la Generalitat de Catalunya per si voleu tenir més informació sobre què és el consell escolar, quines funcions té, etc.

INFORMACIÓ FAMÍLIA-ESCOLA