EL “PATI-NET” COMENÇA A FUNCIONAR A LA NOSTRA ESCOLA

Ara fa unes setmanes vàrem engegar un nou projecte a l’escola, anomenat Pati-net. La missió d’aquesta nova iniciativa és reinventar l’antiga Patrulla Verda amb la incorporació d’uns patinets que vetllaran pel control de la neteja dels patis, conscienciant als alumnes de l’escola per aconseguir un entorn net i sostenible.

Reduir i reciclar, aquest és el binomi que cerquem en la neteja de la nostra escola on la responsabilitat és de tots i on hem de prendre consciència del nostre civisme per mantenir netes les instal·lacions de les que tots en gaudim.

Al Juan Ramon, ens enriquim mútuament.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *