PROJECTE INTERDISCIPLINARI “LA VIDA SUBMARINA” AL CICLE SUPERIOR

Les classes de cinquè i sisè hem realitzat un projecte interdisciplinari entorn a l’eix transversal de la vida submarina per tal de donar resposta als nous reptes que sorgeixen a l’aula en el dia a dia…

L’objectiu general és que el nostre alumnat assoleixi els diferents continguts curriculars amb activitats educatives i estratègies de caire globalitzador des dels diferents àmbits, àrees i dimensions, contribuint  així a la seva formació integral  com a ciutadans  de la nostra societat afectiva, cognitiva, estètica, física, moral i social.

A a més de consolidar el treball en equip, la cooperació i la representació de rols dins el grup, es vol aconseguir que els alumnes, com a investigadors i creadors, experimentin i aprofundeixin en les seves diferents habilitats i participin de manera emprenedora i activa en el seu propi aprenentatge.

Si voleu veure més fotos de la realització del projecte, cliqueu aquí.