Visca el teatre! Primera tanda de teatre escolar.

L’alumnat de l’escola ha pogut gaudir de la primera representació de la Campanya de teatre escolar del nostre municipi al teatre el Progrés.

Cicle Infantil: L’obra Alma de la companyia LaBú Teatre va ser un espectacle envoltat de màgia i música.

Cicle Inicial: L’obra Bianco a càrrec de la companyia LaBú Teatre va resultar un espectacle ple de sorpreses on la trobada dels protagonistes ens va portar a un viatge meravellós.

Cicle Mitjà: L’obra “Kàtia” de la companyia Kateatre, ens va portar a fer un viatge molt emotiu d’una mare i la seva filla per trobar els orígens de la petita.

Cicle Superior: L’obra “Lumière”, de Txema Muñoz. Un espectacle que barreja secrets de la màgia, tècniques de mim i emocions del clown. Una bombeta, una jaqueta i la seva motxilla ens transporten a un lloc màgic, entranyable i còmic.

GALERIA FOTOGRÀFICA