EL JRJ, GUARDONAT ALS PREMIS DE L’ACTIVITAT FÍSICA I L’ESPORT DE MARTORELL

El recinte de Ca n’Oliveras va acollir el passat 6 d’abril el lliurament dels Premis de l’Activitat Física i l’Esport de Martorell, que va reconèixer esportistes, dirigents, activitats i entitats. La cita va aplegar un miler de persones i va lliurar 27 guardons, repartits entre 12 categories generals i 2 premis especials.

La nostra escola, juntament amb l’escola Lola Anglada, es va alçar amb el “Premi reconeixement al centre educatiu”, distinció que ens atorguen per haver realitzat accions durant l’any anterior d’integració de l’activitat física i esportiva en l’àmbit del nostre projecte educatiu anual i/o per la realització d’activitats físiques i esportives tant en horari lectiu com extraescolar.

Moltíssimes gràcies pel reconeixement!

#MartorellEsMou