LES DELEGADES I ELS DELEGATS EXPLIQUEN “L’APILO” A P3

El passat dimecres 12 de febrer, els representant de l’alumnat de primària van tenir una altra reunió, però aquest dia van realitzar una tasca de conscienciació.
Tots ells van anar a les aules de P3 i els van explicar, mitjançant una demostració, com n’és d’important el reciclatge de les piles. Van mostrar que si no tirem les piles i bateries gastades al contenidor correcte, els humans podem acabar ingerint les substàncies tan perjudicials que porten. Ho van fer fantàscimant bé!
A l’alumnat de P3 els va quedar clar i se’n van anar a casa amb un petit contenidor de cartró que poden dur a l’escola un cop el tinguin ple.
D’aquesta manera continuem transmetent els valors de la importància de la cura del medi ambient.