“L’AULA A CASA” – CINEMA A CASA

ECOEMBES conjuntament amb la Diputació de Barcelona i amb la col·laboració de l’Ajuntament de Barcelona i la Generalitat de Catalunya, porten l’activitat creada pel Festival Internacional de Cinema del Medi ambient de Barcelona (SUNCINE), CADA AULA UN CINEMA a totes les escoles de Catalunya. Aquest és un programa online d’educació ambiental, que introdueix les noves tecnologies a l’aula mitjançant audiovisuals de temàtiques ambientals, destinat a alumnes a partir de 4 anys en endavant.
Davant de l’excepcionalitat del moment, dins l’espai “Cada Aula un Cinema”, a la secció “L’Aula a casa” hi ha una vintena de pel·lícules en obert perquè puguin veure els nens i les nenes. Clica a la imatge per entrar a la pàgina web.