LABORATORIS DE LECTURA

Durant  l’última setmana de gener i les dues primeres de febrer, a l’escola hem dut a terme una nova activitat anomenada “Laboratoris de lectura”, creada per Marta Roig.

Els laboratoris de lectura són fórmules per descobrir, llegir i experimentar. Tal i com els defineix la seva creadora són “Espais de creació per a les famílies que conviden a experimentar al voltant de la lectura entesa en el sentit més ampli del terme: llegir amb tots els sentits, la lectura d’imatges i sons, la creació literària com un joc i la imaginació poètica com a forma artística.”

Nosaltres l’hem dut a terme amb l’alumnat de 3r a 4t i han gaudit moltíssim tot escoltant la directora de l’escola, vestida de científica de biblioteca, la narració d’ “El diari de les caixes de llumins” de Paul Fleischman.