Quilòmetres per la Solidaritat i la Pau!

El dia 30 de gener de cada any, des de 1964 (any de la mort de Mahatma Gandhi), se celebra el Dia Escolar de la No-Violència i la Pau. L’objectiu d’aquesta diada és promoure la cultura de la pau, la no-violència i la resolució dels conflictes mitjançant el diàleg.
Aquest any, els nens i les nenes de l’escola, hem fet una cursa solidària i recollit diners per ajudar en la lluita contra la desnutrició infantil a través de l’ONG internacional Save the Children.
A més a més, hem dut a terme diferents activitats encaminades a promoure les bones accions envers els altres i ens hem apropat a les figures de diferents personalitats que, arreu del món i al llarg dels anys, s’han preocupat per a promoure la bona convivència, el pacifisme i el respecte.

Galeria fotogràfica