INVESTIGUEM EL PARC DE CAN CASES I EL NOSTRE ENTORN

Seguint el guió d’una hipotètica investigació d’un crim, l’alumnat de sisè organitzat en grups s’ha aproximat al treball científic de camp en diferents parcel·les que corresponien a una determinada àrea de treball. Han fet un anàlisi del clima mesurant paràmetres físics com la temperatura i la força del vent, una aproximació geològica a partir d’una recollida de mostres de roca i un estudi de la vegetació (arbres, arbustos i herbes) amb la identificació i el comptatge d’individus, així com la mesura del seu perímetre i l’alçada.

L’alumnat ha omplert un full de presa de dades i finalment ha fet una posada en comú i discussió dels resultats. Ha estat una experiència d’aprenentatge molt gratificant i enriquidora.

Per veure les fotografies clica a: GALERIA FOTOGRÀFICA