INICI DE CURS

Benvolgudes famílies,
Esperem que estigueu gaudint força de l’últim tram de les vacances. Aquí ja estem a ple rendiment per tenir tot a punt i començar el nou curs escolar que de ben segur estarà ple de satisfaccions per tots. Us recordem alguns aspectes de l’inici de curs:
1. Les classes comencaran el dia 12 de setembre en horari complert i amb el servei d’acollida i menjador en funcionament.
2. El proper dia 5 de setembre se us passarà a cobrament la segona quota de material i llibres de text de 39€ per a parvulari i 70€ per a primària.
3. El dia 10 de setembre, totes les famílies que tindreu tutors o tutores noves (P5B, 1rA i 1rB, 3rA i 3rB, 4tA, 5èA i 5èB i 6èA) esteu convidats de 9:00h a 11:30 a venir i poder conéixer la nova /nou mestra/e.
4. Al mes de juliol ja us vam enviar informació sobre com donar-vos d’alta al menjador amb la nova empresa “Campos Estela”.
5. Podeu passar per secretaria a recollir els fulls d’inscripció de les extraescolars que ofereix l’AMPA i per al servei d’acollida. També els podeu descarregar a l’enllaç que es troba a la part superior d’aquesta web.

Us desitgem a tots una bona entrada de curs.