ELECCIÓ DE DELEGATS/DES

Igual que cada curs escolar, cada aula d’alumnes de primària s’organitza per escollir els càrrecs de classe, les rutines que es duen a terme diàriament i també per a l’elecció dels delegats i delegades; representants de les aules que un cop al mes es reuneixen amb la cap d’estudis del centre per tractar diferents temes.
Aquest any, però, a diferència d’altres cursos, els/les postulants a delegats/des han hagut de presentar la seva candidatura, amb l’ajut de la família, tot elaborant un pòster on han explicat els motius pels quals ells/es poden ser uns/es bons/es representants de les seves classes.
Durant tota aquesta setmana, amb la feina feta han ensenyat el seu treball i han explicat oralment la seva candidatura.
El proper 4 d’octubre tindrà lloc la primera trobada de delegats i delegades.