EL JRJ AL CONSELL D’INFANTS

Els Consellers del JRJ al Consell d’Infants

El passat diumenge 2 de desembre, la Noa Jiménez de 5è A, l’Iker Arnosi de 6è B, la Candela Guerra de 6è A i, els nous representats d’aquest any, el Teo Bellido de 4t A i el Pau Jiménez de 4t B, van assistir a l’acte inaugural del curs 2018-2019 del Consell d’Infants Municipal.
L’Ajuntament de Martorell ha creat el Consell d’Infants per promoure la participació
dels nens i nenes de 4t i 5è de primària per implicar-los en la millora i el desenvolupament del
poble.
Els representats de l’escola van ser escollits a les aules pels seus companys i, després de l’acceptació de les famílies, passen a formar part d’aquest òrgan municipal.
En aquest acte es va donar el tret de sortida a les diferents trobades que es realitzaran al llarg del curs i es va fer un repàs de tot allò que s’ha aconseguit fins ara des del Consell d’Infants.
Al següent link podeu veurela notícia a la premsa municipal: