CONVIVÈNCIA STAFF

El 7 de novembre les delegades i delegats de l’escola han fet la reunió mensual i, en aquesta ocasió, tocava votar el logo que ha de representar el “Convivència Staff”.
Aquest any a la Programació Anual de Centre tenim previst millorar la convivència tot disminuint els conflictes que hi pugui haver al pati.
Per a poder acomplir aquest objectiu, una de les estratègies previstes consisteix en l’elaboració, amb la participació de l’alumnat, d’un sistema d’intervenció ràpida a les hores d’esbarjo per tal de resoldre els malentesos entre l’alumnat: el “Convivència Staff”.
Un grup d’alumnes de 6è, després d’haver estat format pel professorat del centre en resolució de conflictes, a més a més de gaudir de l’esbarjo, estarà a disposició a l’hora del pati per ajudar la resta de companys a resoldre els petits malentesos que puguin sorgir.
El “Convivència Staff” surt al pati amb un pitral que durà imprès el logo que s’ha votat a la reunió de delegats. Les diferents classes de l’escola han presentat logos i els han votat a les aules. Els guanyadors de cada aula han estat votats a la reunió de delegats i el guanyador ha estat el dibuix de la classe de 3r A amb 14 punts.
Així el “Convivència Staff” ja tindrà uniforme que l’acompanyarà en aquesta tasca d’afavorir l’empatia entre les alumnes i els alumnes del Juanra.