CONCURS DE LECTURA EN VEU ALTA AL JUAN RAMÓN

El passat 11 de desembre a la tarda va tenir lloc, a la sala d’actes de l’escola, la tria dels representats de l’escola per al XV Certamen de Lectura en Veu Alta de Catalunya.
Per cicle mitjà van participar l’Anna González i la Mae Martí de 4t A, i la Berta Casado i la Sondous Refae de 4t B. Per cicle superior van participar l’Eloy Cortadas i la Gala Sánchez de 6è A, i el Joel Méndez i el Blai Valverde de 6è B. Tots aquests alumnes, prèviament a les aules, van estar seleccionats com a millors lectors en veu alta d’entre els seus companys.
El jurat, format per dues mares d’alumnes del centre, una representant de la comissió de biblioteca de l’escola, la cap d’estudis i la directora, ho va tenir molt difícil per fer la tria dels guanyadors i dels guanyadors suplents.
Durant l’assaig general del concert de nadal es va fer entrega dels diplomes i premis als quatre finalistes de cada cicle. Finalment, van resultar guanyadors, la Mae Martí de 4t A i el Blai Valverde de 6è B. Com a guanyadors suplents van quedar l’Anna González, també de 4t A i el Joel Méndez, de 6è B.
Van rebre com a premi les lectures proposades per l’organització del propi Certamen. Per a les guanyadores de 4t: “L’any del gat” i “Voilà. Els besnéts del Gat amb Botes”. Per als guanyadors de 6è “Un ós anomenat Paddington” i “Hachiko. El gos que esperava”. Us animem a què els llegiu si en teniu oportunitat!
Aquest any, els quarts de final del XV Certamen de Lectura en Veu Alta tindran lloc al Centre Cultural de Martorell. Segur que gaudirem d’una bona experiència. Molta sort als participants!