CONCURS DE LECTURA EN VEU ALTA AL JUAN RAMÓN

El passat 11 de febrer va tenir lloc, a la sala d’actes de l’escola, la tria dels nostres representats per al XVI Certamen de Lectura en Veu Alta de Catalunya.

Per cicle mitjà van participar la Laia Álvarez i el Mikel Fernández de 4t A, i la Leire Guisado i el Max Morera de 4t B. Per cicle superior van participar el Moubarak Danni i la Miriam Fusalba de 6è A, i la Claudia Chico i la Maria Gonzalez de 6è B. Tots aquests alumnes, prèviament a les aules, van estar seleccionats com a millors lectors en veu alta d’entre els seus companys.

El jurat, format per una mare i un pare d’alumnes del centre, una representant de la comissió de biblioteca de l’escola, la directora i els coordinadors dels cicles mitjà i superior, ho va tenir molt difícil per fer la tria dels guanyadors i dels guanyadors suplents.

Abans de l’arribada del Carnestoltes es va fer entrega dels diplomes i premis als quatre finalistes de cada cicle. Finalment, van resultar guanyadores, la Laia de 4tA i la Claudia Chico de 6èB.

Van rebre com a premi les lectures proposades per l’organització del propi Certamen.

Aquest any, els quarts de final del XVI Certamen de Lectura en Veu Alta tindran lloc al Centre Cultural de Martorell el dia 16 de març. Segur que gaudirem d’una bona experiència.

Molta sort als participants!