Celebrem el Dia Escolar de la No-Violència i la Pau

El passat dilluns 30 de gener vam celebrar el Dia Escolar de la No-violència i la Pau (DENIP). Per aquest motiu, durant tota la jornada escolar, vam estar reflexionant entorn de la No-Violència i la Pau dins els vectors de benestar emocional i de ciutadania democràtica i consciència global. Durant tot el matí es van portar a terme diferents propostes artístiques i de conscienciació on l’alumnat va poder copsar de primera mà la importància de compartir, respectar, dialogar i d’altres valors implícits.

Ja a la tarda, vam organitzar unes activitats conjuntes d’escola on van participar totes les etapes educatives. Es van llegir uns missatges sobre la PAU i elaborats pel mateix alumnat. Com a cirereta del pastís, es va escenificar un cor gegant amb còdols pintats a la pista central del pati que es va acompanyar de la cançó “Venim de lluny” de Doctor Prats.

Us deixem un recull fotogràfic de com va anar la jornada. Feu clic aquí

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *