CAMPANYA SOLIDÀRIA

Com cada curs escolar, participem de nou en una campanya solidària, aquest any d’àmbit local.
Aprofitant el canvi de temps climàtic hem demanat a les famílies que aportessin la roba usada a la qual no li tornaran a donar ús.
Des del dia 17 fins el 28 de maig tenim instal·lades al pati de l’escola dues gàbies de recollida de roba on l’alumnat hi diposita les bosses.
Aquesta campanya ve acompanyada d’un treball pedagògic amb l’alumnat amb qui reflexionem sobre el que comporta realitzar aquest petit gest.
Aquí podeu veure alguns dels vídeos que han vist, des dels més petits als més grans. VIDEOS

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *