CAMP D’APRENENTATGE EL NOSTRE AMIC EL SOL

L’alumnat de cinquè ha anat al camp d’aprenentatge Can Santoi a  experimentar amb l’energia del nostre amic el Sol.

En arribar  al Camp d’aprenentatge han après sobre els diferents tipus de raigs que ens envia el Sol i la seva utilitat. També han descobert la influència de l’efecte hivernacle i del color negre sobre la temperatura. Han demostrat ser uns grans coneixedors de l’energia.

Els alumnes han realitzat 3 tallers, per una banda han vist el funcionament  de les plaques fotovoltaiques  a partir de convertir la llum del Sol en electricitat muntant un senzill circuit elèctric. Per un altra banda, la cuina solar parabòlica, uns altres companys i companyes han fabricat uns col·lectors solars i han comprovat com les mànegues de color negre escalfaven l’aigua.

Cliqueu a GALERIA FOTOGRÀFICA