CAMINS ESCOLARS SEGURS

Enguany, l’Ajuntament ens va presentar el projecte dels Camins Escolars Segurs. Aquest projecte té com a objecte promoure i facilitar que els infants vagin a peu a l’escola d’una manera autònoma i segura. Conté diferents tipus d’actuacions en molts ambits. mobilitat, seguretat viària, divulgació, actuacions educatives, etc. Dins d’aquest últim grup, la primera acció que hem fet les escoles és participar en un concurs per crear la imatge gràfica. Un jurat ha triat l’obra guanyadora d’entre totes les escoles.
El Juan Ramón Jiménez ha presentat un dibuix per nivell, seleccionats i triats pel professorat i l’alumnat de l’escola. Les obres seleccionades de cada nivell han estat les següents:
Lucia Moreno Pando – 5PRI
Adrian Acuña Mercado – 1PRI
Débora Vegas Reche – 3PRI
Arnau Gómez Rubio – 4PRI
Unai Bonet Pardo – 2PRI
Roger Garrido Garcia – 6PRI
Malauradament, només la Lucia ha arribat a ser finalista. Tot i així, agraïm la participació de l’alumnat de l’escola i felicitem als seleccionats de cada nivell.
En el següent vídeo podeu veure la presentació del projecte per part de l’Ajuntament i els tres dibuixos guanyadors d’entre tots els presentats per les diferents escoles del municipi.