Beques 2022-2023

S’han aprovat les bases per a l’atorgament d’ajuts de menjador escolar per a la propera convocatòria 2023-2024 Baix Llobregat. El termini de presentació de sol·licituds serà del 15 de maig al 29 de maig de 2023 ( inclosos).
D’acord amb els Serveis Territorials d’educació i seguint la línia dels darrers anys, el procediment contempla:
– Que els centres escolars informin les famílies de l’obertura de la convocatòria. La presentació de sol·licitud serà de forma telemàtica www.elbaixllobregat.cat

– Exclusivament per les famílies que no disposin de cap eina informàtica, se’ls hi podrà facilitar el model de sol·licitud en paper des dels centres escolars. Us adjuntem les bases de la convocatòria.

També s’han convocat beques per a l’alumnat d’educació especial. La tramitatició d’aquestes beques està a càrrec de l’equip d’assessorament psicopedagògic del centre qui es posa en contacte amb les famílies.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *