AL JUAN RAMÓN DIBUIXA I ESCRIU TOTHOM

Des de fa uns anys, unes setmanes abans de Sant Jordi, l’escola i la comissió de biblioteca organitzen un concurs de dibuix a educació infantil i un concurs d’escriptura a l’etapa d’educació primària. Té la característica que tot l’alumnat dibuixa i escriu, més o menys, alhora.
Per la Diada de Sant Jordi, la comissió de biblioteca fa entrega de premis als millors dibuixos i poemes.
Aquest any hem viscut San Jordi confinats, però, no per això hem volgut deixar de celebrar aquest esdeveniment. Aquest cop sense premis, ja que tot l’alumnat és guanyador. Des de les tutories es va demanar que fessin els dibuixos a infantil i els textos a primària (contes o poemes) per continuar mantenint viva aquesta activitat tan pròpia de Juan Ramón.
L’alumnat ha fet els dibuixos i els textos sense saber que serien publicats, com a part de les feines setmanals que estem demanant a l’alumnat. En fer el retorn hem vist que han fet unes creacions dignes de ser publicades i és per això que hem creat aquest llibre digital en el seu honor.