ACCIÓ EDUCATIVA I AVALUACIÓ AL TERCER TRIMESTRE

Benvolgudes famílies,

Volem compartir amb vosaltres les línies per al desenvolupament educatiu i l’avaluació d’aquest tercer trimestre no presencial als centres.

Durant aquest període, des de l’escola, proposem activitats contextualitzades, amb la intenció de promoure l’interès de l’alumnat i que contribueixin en l’adquisició de les competències bàsiques i fomentin l’aprenentatge autònom.

Hem fet ús de tots els recursos disponibles per mantenir el contacte amb les famílies i els alumnes, a fi de donar suport i establir un seguiment periòdic. A poc a poc, hem anat evolucionant i oferint cada vegada més eines per aconseguir aquest objectiu. S’ha mantingut el contacte telefònic i s’ha activat un compte de correu electrònic per a totes les classes. Seguim utilitzant, més que mai, el Tokapp com a aplicació per a una comunicació àgil. També hem activat per al cicle mitjà i superior l’entorn virtual Classroom i ara començarem a establir contactes amb l’alumnat amb videoconferències.

Amb totes aquestes eines, els docents van rebent les evidències de les activitats que proposen, tot revisant les produccions de l’alumnat i fent efectiu un retorn positiu i qualitatiu dels aprenentatges i dels resultats  per tal d’ajudar a autoregular l’aprenentatge de l’alumne.

L’autoavaluació adquireix importància, l’alumne ha de ser conscient de tot allò que ha après i s’ha enriquit com ha persona.

L’avaluació serà formadora, formativa i reflectirà el procés d’aprenentatge de l’alumne de forma individualitzada. El procés d’avaluació a l’alumnat, en cap cas podrà modificar de manera negativa els resultats d’avaluacions anteriors.

L’avaluació final es basarà en el treball realitzat durant la primera i segona avaluació.

Restem a la vostra disposició i esperem que aquesta informació sigui del vostre interès.