Taller de coneixement del medi: Actiwatt

D’acord al marc del projecte europeu Euronet 50/50 a què l’alumnat de cinquè de la nostra escola vam participar al curs passat, l’alumnat del cicle superior hem rebut la visita d’una tècnica de l’empresa Econimbus, i hem fet un taller de medi competencial amb l’Actiwatt, un joc de caselles de gran format que de manera molt divertida permet consolidar els conceptes relacionats amb l’eficiència i l’estalvi energètic treballats a l’aula.

El seu funcionament consisteix en llançar el dau i s’avança tantes caselles com aquest indica. L’equip de torn haurà de fer la prova corresponent a la casella on ha anat a parar. Les proves sempre estan relacionades amb conceptes vinculats amb l’eficiència i l’estalvi energètic i poden ser preguntes, proves de mímica, proves de dibuix o proves d’habilitat. Per cada prova superada es guanyen punts i per cada prova errada es retrocedeix unes quantes caselles.

Ho hem passat molt bé!!

Per veure les fotos clica a ARXIU FOTOGRÀFIC