Al cicle superior iniciem la dinàmica dels BOOKtubeRS!!!

Les classes de cinquè hem començat el segon trimestre amb les piles molt carregades i hem iniciat la dinàmica dels “Booktubers” amb molta il·lusió.
Per a contextualitzar l’activitat, comentar que booktubers són lectors que ressenyen llibres en vídeo i els pengen a la plataforma Youtube per compartir les seves opinions, apreciacions i recomanacions de lectures entre els seus seguidors, creant noves comunitats de lectors.
El nostre objectiu és fomentar el gust per a la lectura i volem encoratjar a la resta d’alumnat i a la comunitat educativa del juanra a que coneguin nous títols de llibres per a endinsar-nos en el món màgic, fantàstic, aventurer… de les històries i sentir-nos-en protagonistes!
Uns alumnes voluntaris de cinquè han volgut ser gravats per a fer  les seves recomanacions. Clica per  VEURE VÍDEO