3r visita el CdA Can Santoi

El passat 18 de gener l’alumnat de tercer va realitzar l’activitat de meteorologia Quin temps fa? a les instal·lacions del Camp d’Aprenentatge Can Santoi. L’objectiu d’aquesta proposta era conèixer el funcionament dels aparells de meteorologia més bàsics (termòmetres, anemòmetre, penell, pluviòmetre) a través d’una gimcana. Així, experimentar la predicció del temps per al dia següent, a partir del mapa de símbols del temps previst, i la realització d’un espai informatiu del temps en circuit tancat de televisió.

El Camp d’Aprenentatge Can Santoi ens ha dedicat un article al seu blog de la nostra visita al seu centre:

Uns dinosaures molt espavilats

Voleu veure com va ser la nostra experiència? Feu clic aquí

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *