EL JRJ A LA XARXA DE COMPETÈNCIES BÀSIQUES

La nostra escola forma part de la Xarxa competències bàsiques (Xarxa CB), està formada per un equip de docents d’educació infantil i primària que desenvolupen el treball per competències als seus centres, elaboren instruments de suport per orientar els processos de reflexió i la gestió del currículum per competències bàsiques i comparteixen processos d’autoavaluació.

Què fem?

Promovem la creació d’espais pedagògics en el si dels centres per empoderar els equips docents.

Fomentem l’intercanvi d’experiències i la creació de sabers compartits.

Compartim un modalitat de formació docent entre iguals i en xarxa, per millorar els aprenentatges de l’alumnat.

Per què ho fem?

Perquè volem afavorir que tots els alumnes aprenguin més i millor.

Perquè creiem que l’alumne ha de ser el protagonista del seu aprenentatge.

Perquè entenem l’avaluació com un procés útil per aprendre.

Perquè sabem que treballant en equip s’aprèn més i millor.

Perquè, en un món global, s’ha d’afavorir l’adquisició d’aprenentatges autèntics, no fragmentats.

Perquè, en un món canviant, volem fomentar la iniciativa, l’esperit crític, la creativitat i el gust per aprendre.

Perquè volem que els nostres alumnes siguin competents per continuar aprenent al llarg de tota la vida.

Perquè sabem que cada alumne és únic i tenim altes expectatives per a tots i cadascun d’ells.

L’èxit no és el canvi pel canvi, sinó el canvi per a la millora dels aprenentatges de tots els alumnes