TROBADES ESPORTIVES COMARCALS 2024

Aquest curs, tots els alumnes de primària han participat en les Trobades Esportives Comarcals celebrades al Complex Esportiu les Comes. El dijous 9 de maig van participar els alumnes de 5è i 6è en la categoria Alevina. El dijous 16, els alumnes de 3r i 4t, en la categoria Benjamina i, el dijous 23, els alumnes de 1r i 2n, en la categoria Prebenjamina.

Aquestes trobades consisteixen a realitzar un seguit de jocs on els infants fan equip amb els seus companys i companyes de classe i, coneixen a alumnes de les escoles properes. Es fa una activitat de cloenda on s’agrupen tots els participants.

A continuació us deixem l’enllaç als vídeos.

ALEVINA

BENJAMINA