CELEBREM EL ” PLAY GREEN “I EL “CLEAN UP DAY”

El passat divendres 10 de maig l’escola va participar un cop més en l’activitat “Clean Up Day “, una acció que es realitza a nivell europeu per sensibilitzar les persones sobre la necessitat de la cura del medi ambient i la bona gestió dels residus.

Durant el matí, el grup de 6è va participar amb el grup de 1r d’ESO en la celebració del PLAY GREEN amb activitats conjuntes com la recollida de residus i relacionades amb la sostenibilidad a les nostres escoles i al poble. A més d’esmorzar plegats amb productes de proximitat, l’alumnat de 1r d’ESO va respondre a les preguntes que l’alumnat de 6è els va fer sobre el funcionament de l’institut. Aquí us deixem unes imatges.

A la tarda, els grups de 1r a 6è de l’escola van sortir pel poble a recollir residus que van trobar al llarg del camí del Pitxaró i al camí del Carol fins a la depuradora. Altres anys havien participat també l’alumnat d’educació infantil però aquest curs va coincidir que estaven de colònies.

Es van recollir els residus següents:

Plàstic i llaunes

Paper i cartró

Vidre

Rebuig

MATÍ

2,250 Kg

0,810 kg

4 kg

3,300 kg

10,360 kg

TARDA

2,25 sacs

0’5 sacs

0’25 sacs

0’5 sacs

1 carcassa metàl.lica de moto.

3’5 sacs

1 carcassa metàl.lica de moto.

Va ser una activitat molt enriquidora i de conscienciació sobre la necessitat del reciclatge i la cura del medi ambient . Aquí us deixem unes imatges.