ELS MATEMÀTICS TREBALLEM L’ALIMENTACIÓ

Durant el 1r i 2n trimestre, a Medi, els Matemàtics hem fet diferents activitats relacionades amb l’alimentació. L’alumnat de 3r hem plantat, cuidat i recollit els fruits plantats a l’octubre al nostre l’hort i hem après a classificar els aliments en funció dels nutrients que… Llegeix més»

XERRADES MOSSOS

Ahir dijous en Rubén (Mosso d’esquadra) ens va fer unes xerrades a la Comunitat de Grans.
A la classe dels Matemàtics (3r i 4t), van parlar mitjançant un còmic  sobre l’assetjament entre iguals (bullying). Vam poder diferenciar entre una baralla puntual entre companys del que és… Llegeix més»

ACABEM EL SEGON TRIMESTRE FENT LA MONA I LA II CURSA ESCOLAR

Arribem a l’últim dia del segon trimestre i ho celebrem amb una diada ben diferent!
Al matí ens hem convertit en pastissers i pastisseres i, seguint la tradició, hem decorat la nostra mona amb tot d’ingredients: xocolata, plomes, lacassitos, melmelada,… Un cop hem tingut totes les… Llegeix més»

MONTSE MAESTRE VISITA LA COMUNITAT DE MITJANS/ES

Des del programa Lletres a les Aules és pretén apropar a l’alumnat al fet literari. Autors a les Aules permet que l’alumnat entri en contacte directe amb els escriptors i escriptores i hi estableixi un diàleg al voltant dels seus llibres de creació i d’altres… Llegeix més»

PROJECTE MEDI AMBIENT I RECICLATGE A LA C. DE MITJANS/ES

La comunitat de mitjans i mitjanes, aquest segon trimestre, hem treballat el projecte medi ambient i reciclatge coneixent la regla de les tres erres.
Compartim amb vosaltres un vídeo en què podeu veure el procés que hem seguit.

ENS INICIEM AMB NOUS ROBOTS A LA COMUNITAT DE GRANS

Al final d’aquest trimestre ens ha arribat una nova dotació de Robòtica per l’escola, del Departament amb col·laboració dels fons New Generation, i durant aquestes setmanes de març, ens hem començat a provar en els tallers de robòtica que fem a la comunitat de Grans.
Així… Llegeix més»

SERVEI COMUNITARI D’ALUMNES DE 4t D’ESO A L’ESCOLA

Durant el mes de febrer i març a l’escola hem pogut compartir estones setmanals amb alumnes de l’institut de Vallbona, molts d’ells exalumnes del nostre centre.
Així durant 4 setmanes ens han vingut a ajudar les diferents comunitats a fer diferents tasques. Així la Marta i… Llegeix més»

2N TRIMESTRE D’EDUCACIÓ FÍSICA

Aquest segon trimestre, a l’àrea d’educació física, s’han treballat els hàbits saludables i a la vegada la importància d’escalfar abans de dur a terme qualsevol activitat física.
La comunitat de mitjans i mitjanes han treballat jocs preesportius i activitats de coordinació. La comunitat de grans A… Llegeix més»