GAUDINT DELS DARRERS DIES D’ESCOLA!

Estem a punt per encetar les vacances després d’un curs fantàstic ple d’experiències compartides.
Assaborint els darrers minuts del curs… ens acomiadem amb il.lusió per gaudir d’un estiu a punt per estrenar!
Bones vacances a tothom!
Fotografies

EXPERTS DE KENIA

Els nens i nenes de P4 i P5 vam anar a explicar als companys/es de P3 tot el que havien après sobre Kenia!
Aquí us deixem l’enllaç del vídeo sobre el projecte de Kenia!
Experts de Kenia

EXPERTS D’EGIPTE

Després de la seva estada a París, el Fèlix decideix canviar de continent i trepitjar l’Àfrica! El seu primer destí és Egipte! Amb el següent vídeo podreu veure tot el que hem après i tot el que hem fet!
Experts d’Egipte

ELS EXPERTS ENS PARLEN DE PARÍS

Aquesta vegada, el Fèlix decideix visitar la capital francesa. Moltíssimes coses hem après d’aquesta ciutat!  Monuments, museus, gastronomia, etc. Però… qui ens ho podria explicar millor que els propis alumnes?
Ens parlen els experts de París!
Experts de París

L’alegria del Jardí a P3

El projecte d’aquest trimestre ha estat ben colorit. Hem manipulat la terra, hem plantat llavors i com per art de màgia amb les gotes d’aigua han crescut plantes.
El procés ha estat tranquil, ens ha calgut esperar, cuidar i confiar. Tot allò que cal per… Llegeix més»