DINÀMIQUES DE COHESIÓ DE GRUP A 5è i 6è

Aquest dilluns a la tarda els i les alumnes de 5è i 6è hem realitzat diferents dinàmiques de cohesió de grup al pati per tal de coneixer-nos millor ja que ens passarem part del curs treballant junts. Els alumnes de 4rt no s’hi van poder… Llegeix més»

L´ESCOLA PARTICIPA EN UN NOU PROJECTE ERASMUS+

Benvolgudes famílies,
ens alegra enormement informar-vos que durant el mes de juliol ens han tornat a concedir un nou projecte ERASMUS+ financiat per la Comissió Europea. Aquest projecte tindrà una durada de dos anys i hi participaran tots els nostres alumnes junt amb alumnes d´escoles… Llegeix més»

MESTRES EN FORMACIÓ

Durant els dies 1 i 2 de juliol, part de la plantilla de mestres de l’escola han estat de formació en aprenentatge cooperatiu a Zaragoza. Ha estat molt profitós compartir les experiències amb altres escoles que també treballen amb aquesta metodologia de treball i rebre… Llegeix més»

GAUDINT DELS DARRERS DIES D’ESCOLA!

Estem a punt per encetar les vacances després d’un curs fantàstic ple d’experiències compartides.
Assaborint els darrers minuts del curs… ens acomiadem amb la il·lusió de gaudir de l’estiu.
Bones vacances a tothom!
Fotografies

Acomiadem als alumnes de 6è

Un altre curs hem acomiadat els nostres alumnes de 6è i ho hem fet  amb una bona festa  que hem preparat tots els mestres i alumnes de l´escola i amb  la participació de totes les seves famílies.
La celebració s´inicià amb un… Llegeix més»

EXPERTS DE KENIA

Els nens i nenes de P4 i P5 vam anar a explicar als companys/es de P3 tot el que havien après sobre Kenia!
Aquí us deixem l’enllaç del vídeo sobre el projecte de Kenia!
Experts de Kenia

EXPERTS D’EGIPTE

Després de la seva estada a París, el Fèlix decideix canviar de continent i trepitjar l’Àfrica! El seu primer destí és Egipte! Amb el següent vídeo podreu veure tot el que hem après i tot el que hem fet!
Experts d’Egipte