L’ÚS DE LES “TABLETS” A CICLE SUPERIOR

Aquest any a l’escola ens han comprat “tablets” com a novetat i a Cicle Superior fem ús d’elles a l’hora de treballar en grup o quan fem alguna àrea específica. També fem servir les “tablets” per buscar informació o per fer algun treball. Fem jocs productius com per exemple mapes interactius a l’hora de medi o “kahoot” a l’hora de mates. A cada “tablet” hi ha instal·lats jocs per aprendre i a la vegada divertir-te que estan agrupats pels diferents cicles.

A nosaltres ens agrada molt utilitzar les “tablets” perquè així tenim diferents fonts d’informació: llibres, ordinadors, tablets, mapes, pissarres digitals, etc.

Alumnes de Cicle Superior!