ENTREVISTEM A DOS PARES QUE SON METGES

El dia 2 d’abril les i els alumnes de Cicle Superior vam entrevistar als pares de l’Àlex de 5è que són metges per tancar el nostre projecte sobre les malalties. Vam preparar una entrevista força completa i els vam fer moltes preguntes que ells ens van contestar amb molta amabilitat. A més, ens van portar els estris bàsics de la consulta d’un metge i ens van explicar com funcionava, per a què servia i ens ho van deixar provar.

L’entrevista ens va agradar molt perquè vam aprendre moltes coses que no sabíem i vam poder preguntar els nostres dubtes sobre malalties diferents, el funcionament d’un CAP, sobre operacions, etc.

Alumnes de Cicle Superior!