La Comunitat de Petites i Petits hem anat al teatre!

Els infants de la Comunitat de petites i petits hem agafat el tren per anar a Vilanova del Camí a veure l’obra de teatre: M.A.R.E de la Companyia La Romancera Teatre. Hem gaudit molt d’un musical que explicava la història d’una mare que prepara l’habitació del seu nadó que espera.
La música de la flauta màgica de Mozart ha estat l’acompanyament d’aquest musical. Per això, els dies abans de la sortida vam voler conèixer en Mozart i escoltar algunes de les seves obres.

Us compartim el vídeo que vam mirar a l’escola prèviament, ja que ens va agradar molt i el vam mirar moltes vegades! VÍDEO

Aquí us deixem algunes fotos!