ACABEM EL SEGON TRIMESTRE FENT LA MONA I LA II CURSA ESCOLAR

Arribem a l’últim dia del segon trimestre i ho celebrem amb una diada ben diferent!
Al matí ens hem convertit en pastissers i pastisseres i, seguint la tradició, hem decorat la nostra mona amb tot d’ingredients: xocolata, plomes, lacassitos, melmelada,… Un cop hem tingut totes les… Llegeix més»

MONTSE MAESTRE VISITA LA COMUNITAT DE MITJANS/ES

Des del programa Lletres a les Aules és pretén apropar a l’alumnat al fet literari. Autors a les Aules permet que l’alumnat entri en contacte directe amb els escriptors i escriptores i hi estableixi un diàleg al voltant dels seus llibres de creació i d’altres… Llegeix més»

PROJECTE MEDI AMBIENT I RECICLATGE A LA C. DE MITJANS/ES

La comunitat de mitjans i mitjanes, aquest segon trimestre, hem treballat el projecte medi ambient i reciclatge coneixent la regla de les tres erres.
Compartim amb vosaltres un vídeo en què podeu veure el procés que hem seguit.

ENS INICIEM AMB NOUS ROBOTS A LA COMUNITAT DE GRANS

Al final d’aquest trimestre ens ha arribat una nova dotació de Robòtica per l’escola, del Departament amb col·laboració dels fons New Generation, i durant aquestes setmanes de març, ens hem començat a provar en els tallers de robòtica que fem a la comunitat de Grans.
Així… Llegeix més»

SERVEI COMUNITARI D’ALUMNES DE 4t D’ESO A L’ESCOLA

Durant el mes de febrer i març a l’escola hem pogut compartir estones setmanals amb alumnes de l’institut de Vallbona, molts d’ells exalumnes del nostre centre.
Així durant 4 setmanes ens han vingut a ajudar les diferents comunitats a fer diferents tasques. Així la Marta i… Llegeix més»

2N TRIMESTRE D’EDUCACIÓ FÍSICA

Aquest segon trimestre, a l’àrea d’educació física, s’han treballat els hàbits saludables i a la vegada la importància d’escalfar abans de dur a terme qualsevol activitat física.
La comunitat de mitjans i mitjanes han treballat jocs preesportius i activitats de coordinació. La comunitat de grans A… Llegeix més»

PIET MONDRIAN A LA C. DE MITJANS/ES

A l’àrea de plàstica, aquest segon trimestre la comunitat de mitjanes i mitjans, hem conegut la biografia de l’artista Piet Mondrian i les característiques del seu art.
Primerament, vam traçar les línies que volíem en el DIN A3. Després, amb paper de seda vam fer les… Llegeix més»

ROBÒTICA A LA C. DE MITJANS/ES

Aquest 2n trimestre, la comunitat de mitjans i mitjanes, hem introduït algunes sessions de robòtica, treballant en equips cooperatius i rotant pels diferents espais.
Els reis ens van portar dos robots, els quals hem batejat amb el nom de Pipo i Pipa, aprenem a programar-los per… Llegeix més»